Autor: Krzysztf Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 10:10:06 MET

Hello chemfan,

  Witam ponownie

  mam takie pytanie z dziedziny Chromatografii gazowej ,   mianowicie , strasznie ogonuja mi piki, wszystkie przyczyny   podrecznikowe wyeliminowalem, a takze "rozwalenie" kolumny nie   wchodzi w gre,
  czy zna ktos moze jeszcze jakas przyczyne ogonowania pików????

  Stosowany rozpuszczalnik to aceton lub toluen   gaz nosny azot
  detekor NPD, stosunek powietrza i wodoru wg parametrów kolumy

  Pozrdo
  Agrest
  KT

--
Best regards,
 Krzysztf                          mailto:agrest_at_terramail.pl