Autor: Łukasz Biernacki (lukasz.brn_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 09:10:26 MET

> radze ci nie zawracaj sobie glowy nitrowaniem toluenu
> 2 ga faza nitrowania odbywa sie pod cisnieniem
 Tzn. nie da się w warunkach dmowych tego wyprodukować??

> ja z powodzeniem znitrowalem gliceryne w warunkach domowych
> jest silniejsza od trotylu i latwo mozna ja przerobic na np
> plastyk

Ale nie bałeś sie że gliceryna może ci w rękach wybuchnąć?? Skąd mnożna skombinować ziemię okrzemokową?? Jakbyśmi mógł opisać reakcję nitrowania gliceryny tzn. czy jest ona 1 fazowa i czy tak samo się ją przeprowadza jak przy nitrowaniu toluenu tzn.(przez mieszanine nitrującą - nitro H2SO4 , HNO3) i czy mógłbyśmi opisać twoje proporcje składników??

Z góry Dziękuję!!!!

~~ŁUKASZ~~

W nowym KONTAKCIE możesz WSTAWIĆ swoje ZDJĘCIE! A oprócz tego rozmawiać on-line, wysyłać smsy, e-maile, pliki. Kontakt łączy się też z ICQ i GG oraz jako jedyny CZYTA wiadomości! ściągnij za friko < http://kontakt.wp.pl >