Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 13:40:27 MET

>czarny
>amoniaku (wody
>Jak to nie jest możliwe:
>gdy wlejesz jodyne(KI * C2H5OH)do wody amoniakalnej powstaje
>czarny osad. Sam próbowałem.
>Później wysusz i zapal........:):):)

Zgadzam sie z moim imiennikiem, to dziala, tylko ze jodynie jest chyba rowniez wolny I, rozpuszczony w roztworze swojej soli.. i naprawde jest to pyszna zabawa.. to mozna zrobic sasiadom, ktorych sie nie lubi, chyba to jest lepsze od smrodku, o ktorym byla wczesniej mowa (proponuje zalepic dzurke od klucza :-)) pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej