Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 22 Jan 2003 - 18:41:12 MET

>Pomijajac literowki (bo tak chyba mozna te bledy
>podciagnac) pierwsze slysze aby swiatlo trawilo? A
>moze jestem opozniony w temacie?

przepraszam za literowki.. mam konsole tekstowa bez polskich znaczkow.. i nie wszystkie wyciete polskie litery zauwazylem.. a poza tym to brawo.. i napisal to gosc ktory zajmuje sie komputerami i naprawde powinien wiedziec co pisze... echh... widzialem oststnio malutkie pytanko z chemii na studiach... dwoje studentow odpowiadalo.. nie napisze pytania, ale po jakich ciezkich bojach odpowiedzieli.. musialo to ich kosztowac conajmniej 30 minut zycia... taki stres... i dla mnie ze musialem tego sluchac.. ja juz sie boje o nasza starosc :-(

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej