Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 12:35:16 MET

> czesc mam proble niby banalny a jednak nie na bialej blusce zrobila
> mi sie rdza przez moja glupote bo mi bylo spieszno i polorzylam ja na

zajrzyj na http://www.biust.pl/pranie/usuwanie_plam.htm, a w ogole to najprosciej wpisac w wyszukiwarke usuwanie+plam+rdza i porad wyskoczy Ci od groma i troche. Natomiast przyznaje, ze taka przygoda mi sie dotychczas nie przytrafila i sposoby do ktorych Cie odsylam nie sa przeze mnie wyprobowane.
Karolina