Autor: franki (frankoni_at_poczta.fm)
Data: Tue 14 Jan 2003 - 19:12:40 MET

> bardzo
>>

> ***proponuje ci:
> 1.Williams "analiza anionow"
> 2.Błoch - tlumacz. z rosyjskiego

Błoch czy N. Błok ''Jakościowa analiza chemiczna" Jesli Blok to zgadzam sie lepszej ksiazki nie widzialem, tysiace reakcji charakterystyki jonow i wiele wiecej. To jest naprawde zajebista ksiazka. P.S Ja mam wydanie z 1955 wiec moze zle przetlumaczyli nazwisko

Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc