Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Tue 14 Jan 2003 - 12:53:42 MET

> Podgrzac w dloniach. Jesli jest staly to znaczy je
> jest bardzo czysty, bez domieszki wody.

Zapytaj sie krystalografow, czy nie chceiliby tych krystalow do badan strukturalnych... czasami poszukuja pieknych krysztalow. Choc sama struktura jest znana to moze okazac sie, ze ktos chcialby zbadac ja bardziej szczegolowo (wplyw czynnikow termodynamicznych na konformacje czasteczki).

Pozdrawiam Armi

     \!/
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)