Autor: Arkadiusz Skwarek (arkadys1_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Jan 2003 - 09:26:09 MET

Krzysztof Kupczyński napisał(a):

> Czy znacie jakies godne polecenia podreczniki do analizy chemicznej
> (wykrywanie jonow, itp.)?

Myślę że przede wszystkim Minczewski, Marczenko w trzech tomach - analiza jakościowa, analiza ilościowa i analiza instrumentalna. Oczywiście każdy tom można kupić osobno, w http:\\www.techniczna.com.pl tom 1 i 2 jest po 27,28 PLN (za sztukę) ale gdzieś może są jezcze taniej, np. u wydawcy. Następna dobra książka to Lipiec i Szmal - są w niej niektóe rzeczy, któych brak lub są słabiej wytłumaczone w MM. Na studiach posługiwałem się właśnie nią bo MM nie udało mi się nabyć. We wspomnianej księgarni kosztuje 39,60. Jest tu i jakościówka i ilościówka a wydana została przez PZWL.

Myślę że na początek te pozycje spokojnie wystarczą.

Pozdrowionka
Arkady