Autor: szybki912_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 11 Jan 2003 - 08:32:14 MET

>Witajcie!
>Mam pytanie, jak wybielić plastikową zżółkniętą obudowę?? Jakimś chemicznym prostym sposobem oczywiście.
>Z góry dziękuje za pomoc.
>pozdrawiam
>Julian Maciejewski

Zzolkniecie plastiku jest prawdopodobnie spowodowane chemiczną destrukcją polimeru z którego zrobiono te obudowe.Nie da sie raczej tego powstrzymac. Mozna to usunac lekko stezonym kwasem solnym ale nie radzilbym bo to moze i pomoze ale za jakis czas zrobi sie jeszcze gorzej.Moge tylko powiedziec ze jest to znany problem kiedy kupujemy np okna PCV slabej jakosci. pozdrawiam
Pozdrawiam
Rafal Wrobel

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ? mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes