Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Mon 06 Jan 2003 - 09:27:12 MET

> Mała prosba do Chemfanów
>
> Prosze zajrzyjcie na strone:
> http://www.trimen.pl/witek/molecooler/
>
> umiescilem tam maly aplet do animacji czasteczek 3D.
> Przetestujcie jak to u Was chodzi przy roznej liczbie kolorow i skali.
> Dajcie mi na priv znac w jakiej przegladarce testowaliscie i na jakim
> sprzecie (szybkosc procesora, system). Uprzedzam, że trzeba mieć
> JAVE włączoną.

U mnie działa OK. (Netszkapa 6, IE 4,5 i 6, Win 98, Win NT i Win XP). Tyle, że po co wyważać otwarte drzwi? Jest już bezpłatny (na licencji GNU) taki aplecik o nazwie ChemSymphony, który jest wykorzystywany na setkach stron www.
Na temat ogólnie przyjętych standardów w wizualizacji cząsteczek na stronach www można poczytać na:
http://www.bris.ac.uk/Depts/Chemistry/MOTM/whatneed.htm