Autor: Krzysiek (krzysiek3_at_interia.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 00:02:24 MET

Witam:)
Wiem ze to nie ta lista, ale nie znam zadnej matematyczznej. W zalaczniku jest pewne zadanko. Moze wsrod chemikow jest jednak jakis matematyk, ktory pomoze mi sie z nim uporac, ewentulanie wyjasnic co znaczy ten zapis ;] Moze poznam adres jakiejs matematycznej listy dyskusyjnej ;] Z gory dzieki za kazda pomoc;)
pozdrawiam
uczen maturalnej klasy;>

Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
>>> http://link.interia.pl/f16b1