Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 18:28:16 MET

> Tak torche off-topic. Ale czy sa pestycydy, ktore byly by oparte na
> difenylokarbinolu. Oczywiscie fenyle moga byc funkcjonalizowane, a i
grupa
> -OH moze byc troche "zdeformowana".

Hmm. A możesz podac inna nazwe, bo jakos nie moge sobie tej struktury wyobrazic (karbinolu). Jak to bedzie w jez. angielskim? Mam "The Pesticide Manual" na CD-ROM-ie. Wpisalem w wyszukiwarke "diphenyl" to odnalazl mi 21 pestycydów zawierajacych w nazwie "diphenyl", ale z fragmentem "carbinol" nie bylo ani jednego. Mozna to jakos inaczej nazwac?

Kazik

Kazimierz Warminski kazet_at_uwm.edu.pl
Uniwersytet Warminsko-Mazurski w Olsztynie www.uwm.edu.pl Katedra Ochrony Powietrza i Toksykologii Srodowiska