Autor: Piotr K. Olszewski (ncolszew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 10:43:29 MET

Tomus,
415 obrazków odnoszących się do kwaśnych deszczów (czy deszczy jak wolisz) znajdziesz pod:

http://www.altavista.com/image/results?q=acid+rain&avkw=qtrp

Ponieważ wykonałem kawał solidnej roboty znajdując ci te obrazki, uważam, że jesteś moim dłużnikiem. Pytanie za pytanie. Co to takiego wyszukiwarki internetowe, nie mogę tego znależć w encyklopedii? Aha, nie za bardzo rozumiem, na czym polega pisanie e-maili w HTML-u i zwykłym tekstem. Czy da się jakoś ustawić program typu Outlook Express by wysyłał pocztę jako zwykły tekst? Pozdrawiam,
Piotr