Autor: Janusz (a0132_at_pharm.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 21:18:25 MET

ponawiam pytania mogą być sugestie jeśli nikt nie ma pewności

Witam
W castoramie spotkałem dwa środki do chlorowania wody w basenach

  1. szybko działający dwuchloroizocyjaninian sodu
  2. wolno działający kwas trójchlorocyjanowy.

Nam pytanie na temat chemizmu tych zwiazków (np czy zawowują się podobnie do wapna chlorowanego czy można nimi wykonać reakcję haloformową itp.)

Niestety nie mogę się z nimi spotkać w literaturze polskiej.

Pozdrawiam

Janusz