Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Tue 12 Nov 2002 - 10:34:07 MET

A & L wrote:

> Jesli sie nie ma argumento, to szybko znajduje sie antysemite w > interlokutorze.

"Argumento racjonalno i empiryczno" już zostało całe wyłożone przy okazji wcześniejszej dyskusji na ten temat, tylko koleżanka całkowicie ignorowała wszelkie nie pasującej jej do teorii argumenta. Przypomnę tylko że nawet podawałem przy tamtej okazji konretne dane statystyczne przeczące teorii jakoby fluor szkodził, które jednak jakoś nie dotarły do świadomości koleżanki. Dalsze więc ich przytaczanie pewnie i tak nie pomoże... Teraz już pozostały tylko argumenta "ad personam" i czysto emocjonalne.
Proponuję skończyć tę już bezsensowną wymianę zdań...

Tomek "polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli
http://www.ceti.pl/kganicz/rowery