Autor: Artur Wnuk (artmw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 19:33:46 MET

At 15:52 02-11-06 +0100, you wrote:
>Witam
>Moze posiadacie informacje gdzie mozna kupic folie z
>poli(allilo-diglikolo-węglanu).

Niestety nie wiem gdzie mozna kupic. Ale wiem kto wie. O ile dobrze pamietam folie tego typu stosuje sie do okreslania stezenia radonu w pomieszczeniach. Zajmuje sie tym Centralne Laboratorium Ochrony Radiologicznej w Warszawie. Maja swoja strone w sieci: www.clor.waw.pl Kiedyœ u nich byłem, to bardzo mili ludzie na pewno pomoga.

Pozdrawiam,
Artur