Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 09:57:18 MET

Czytane przeze mnie czasopisma uraczyly mnie ostatnio takimi rewelacjami:

Twój Styl nr 11/148/2002 str 34 o nowym rodzaju zaburzenia związanego z dietą
"Uwaga ortoreksja"

Ortoreksja zaczyna się niewinnie. Odstawiamy fast foody, alkohol, cukier i kawę. Lista produktów dozwolonych robi się coraz krótsza, na dodatek stawiamy im coraz wyższe wymagania. Jeśli mleko, to sojowe, jesli woda, to destylowana."

Może bym i nie zwróciła na to uwagi, gdyby nie nasza lista dyskusyjna. Komuś się skojarzyło, że jak woda taka czysta, to na pewno zdrowa, a tym czasem tą "zdrową" wodą można się nawet wyprawić na lepszy ze światów.

Przekrój nr 43/2992/ 27 października 2002 str 34 o nowych rodzajach broni nie powodujących ofiar w ludziach
"Piąte: nie zabijaj"

Bakterie żywiące się budynkami i drogami. Substancje, od których w jednej chwili rdzewieje aluminium. Straszny smród. To nowy arsenał Stanów Zjednoczonych.

Faktycznie, wielki to kraj, który potrafi utlenić aluminium do mieszaniny wodorotlenków żelaza. A swoją drogą nie wyobrażam sobie środka, który spowoduje błyskawiczną KOROZJĘ aluminium, a byłby nieszkodliwy dla ludzi, szczególnie że glin przecież pokrywa się pasywną warstewką tlenku. A moze sie myle? Karolina
http://karond.ps.pl
Instytut Polimerów http://ip.ps.pl