Autor: Nestor Mocarski (nestor_pl_at_2com.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 15:06:36 MET DST

Powiem tak ty niuku zacznij rozumieć z czego korzystaj a następnie rozsyłaj plotki.
Nest_m

Witam wszystkich,
> Zostal rozsiany wirus , jesli Twoj kontakt jest w mojej
> ksiazce adresowej, to bardzo mozliwe ze rowniez otrzymales tego
wirusa.Prosze wykonaj ponizsza instrukcje aby zniszczyc wirusa i przeslij to wszystkim osobom z twojej skrzynki adresowej. Wirus nazywa sie jdbgmgr.exe i nie jest krywalny/niszczony
> przez Norton,Mc Afee, F-secure ani VET ( systemy antywirusowe).
Wirus siedzi w ukryciu przez 14 dni a nastepnie atakuje i niszczy system. Rozsyla sie automatycznie do wszystkich z ksiazki adresowej,
niezaleznie czy wysylano im listy czy nie.

> Teraz jak sprawdzic czy masz wirusa i jak sie go pozbyc:
> MUSISZ ZROBIC TAK:
> 1.Idz do "Start"po lewej na dole, wybierz opcje "znajdz"
> 2.W opcji "plilki/foldery" wpisz nazwe jdbgmgr.exe
> 3. upewnij sie ze przeszukujesz dysk C, i wszystkie inne dyski
jakie masz
> 4. kliknij "znajdz teraz"
> 5.wirus ma ikonke niedzwiadka i nazwe jdbgmgr.exe
> NIE OTWIERAJ GO !!!!
> 6.idz do"edycja " wybierz opcje "zaznacz wsystkie" i podswietl
plik
bez otwierania go
> [...]
> JESLI ZNALAZLES WIRUSA MUSISZ TE WIADOMOSC PRZESLAC DO
> WSZYSTKICHSWOICH KONTAKTOW, OSOB Z KSIAZKI ADRESOWEJ.ABY MOGLY
> PRZESZUKAC SWÓJ KOMPUTER -----ONE NA PEWNO TEZ MAJA
> WIRUSA!!!!
> PRZEPRASZAM .
> Aby rozeslac te wiadomosc;
> utworz nowa wiadomosc, kliknij na ksiazke adresowa, i w
> opcjii do umiesc wszystkie swoje kontakty, klikajac na kazdy z
nich.
> nastepnie skopiuj ta wiadomos i wklej ja w tresc listu.
> wyslij wszystkim jak najszybciej tlumaczenie na polski jest
robocze, ale system pozbywania się wirusa skuteczny,przepraszam z klopot, ale sam

Już wkrótce w sprzedaży nowa wersja programu mks_vir 2003 !!! więcej informacji na temat nowej wersji 2003 na stronie : www.mks.com.pl