Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 22:01:31 MET DST

Szanowni Koledzy!!!
Przez cały czas przyglądałem się dyskusji na temat jakie powietrze ma większą gęstość:suche czy wilgotne.Jednakże szczerze mówiąc nic z tej dyskusji nie zrozumiałem (no prawie).Dlatego zwracam się z uprzejmą prośbą o to aby ktoś dokładnie wytłumaczył mi swoją prawidłową teorię potwierdzając ją dokładnymi obliczeniami , wyjaśnionymi obliczeniami.Oczywiście jeżeli szanowni koledzy będą mieli czas i chęci poinformować biednego zagubionego kolegę.Już teraz z góry serdecznie dziękuję. Pozdrawiam
Szymon
P.S.Zależy mi przede wszystkim na obliczeniach.