Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 19:35:12 MET DST

> Proszę o pomoc w dotarciu do bazy danych rozpuszczalnikow
> organicznych z mozliwoscia wyszukiwania wg. własności : np.
> palności,mieszalności z woda, temp. wrzenia itp.
> Czy zna ktoś jakies strony www.?

Katalog ChemDAT oddczynników Mercka zawiera niektóre takie informacje www.merck.de
www.merck.de/english/services/chemdat/english/catalog/index.htm

Poza tym Karty Charakterystyk Substancji Niebezpiecznych zawieraja szczegolowe informacje na temat m.in. progow wybuchowosci, temp. zaplonu, klasy zagrozenia, postepowanie i wiele innych. Wydane sa przez Centralny Instytut Ochrony Pracy. U nas na uczelni kazda jednostka otrzymala takie karty w formie plikow pomocy Windows od dzialu BHP, ale nie wiem czy CIOP udostepnia je za darmo (raczej nie). www.ciop.pl