Autor: Piotr Dembski (elion_at_kanzas.net)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 14:03:42 MET DST

sprobuj sie do tego zastosowac u mnie zadzialalo chociaz wczesniej to tez wysylalem na grupe po tylu pytaniach tylko przeczytaj dokladnie od poczatku do konca:
Gdybys chcial sie wypisac z listy (mam nadzieje, ze tylko po to, aby zapisac sie z innego adresu - informuje jednak, ze mozna tez zmienic adres bez wypisywania sie - patrz powyzej, tekst w jezyku angielskim :)) napisz do:
listproc_at_man.lodz.pl

list (z pustym polem subject) o tresci:

UNSUB CHEMFAN
pozdr