Autor: Kate Bossetti (hermionia_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 12:01:22 MET DST

mi tez nie udaje sie wypisac... robie wszystko wg instrukcji i... NIC. Z calym szacunkime dla Grupowiczow i tematu, ale troche mi ta lista zasmieca skrzynke. Prosze - zrobice uzytek ze swej inteligenci nie tylko do celow chemicznych, ale - tak po ludzku - pomozcie drugiemu czlowiekowi ;). Tym bardziej, ze nie jestem sama...

K.