Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 16:57:38 MET DST

> Mozna zrzucac Print Screena i wtedy edytowac w innym programie.

Tak wlasnie robilem, ale jest to klopotliwe i pogarsza sie jakosc.

> Jesli to Ci nie odpowiada to polecam lekture takiej ciekawej strony:
> http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Oprogramowanie/

Dzieki za podpowiedz. Na pewno skorzystam. Widac, jeszcze nie wszystko przeczytalem w ChemFanie. Czy programy te sa legalnie rozprowadzane? Żeby mi uczelniani informatycy glowy nie urwali za kolejny nielicencjonawany program. Ostatnio musielismy wszystkie bez licencji usuwac.

Kazik

Kazimierz Warmiński kazet_at_uwm.edu.pl
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie www.uwm.edu.pl