Autor: N3T (n3t_at_go2.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 19:16:09 MET DST

Blah!
Mam pytanie - używałem ostatno leku na brodawke wirusową zawierającego 33,33% azotanu srebra i 66,67% azotanu potasu. Na opakowaniu znajdowało sie ostrzeżenie "Miejsca po zastosowaniu pręcika mogą czasowo zabarwić się na ciemno w skutek odkładania się srebra.". Nieopatrznie dotknąłem pręcikiem kilku miejsc na dłoniach i teraz mam nieestetyczne plamy które nie chcą zejść :P. Czy ktoś z grupowiczów wie jak (najlepiej domowym sposobem) można by usunąć te przebarwienia?
Z góry dzięki za pomoc...
APAP N3T