Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:00:22 MET DST

Coz mam odpowiedziec jako zglobalizowny czlowiek. Pewnie to iz nie masz pojecia co ten termin oznacza. Ale nie rozwodzmy sie, nie w tym rzecz. Z tego co zdazylem przeczytac w listach od kolezanek i kolegow to tylko ty zauwazylas ze fluoryzacja zebow jest szkodliwa. Co wiecej, prace naukowe dowodza niezbicie iz fluor zawarty w pastach do zebow wzmacbnia szkliwo zebow, a co za tym idzie zmniejsza ryzyko wystapienia prochnicy. Problem w tym iz nie odroznilas wchlaniania

   anionow fluorkowych przez szkliwo a szkodliwym wplywem wchonietego fluoru na organizm. Jesli sie myle, to szefostwo powinno mnie juz dawno zwolnic z zajmowanego stanowiska jako osobe niekompetentna do pracy naukowej. No, ale jestem tylko zglobalizowanym czlowiekiem ktory od kilku lat tlumaczy studentom m. in. iz woda destylowana jest trujaca. Dziwne, nieprawdaz...
Inwektywy, przemilcze.

Jurek

Do You Yahoo!?
Yahoo! Finance - Get real-time stock quotes http://finance.yahoo.com