Autor: Hrabia Monte Christo (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 21:54:29 MET DST

Witam wszystkich, którzy korzystają z listy dyskusyjnej na temat chemii.Jestem tutaj nowicjuszem .Nazywam się Szymon Nowak i jak mogę się ocenić jestem chemikiem amatorem - eksperymentatorem (zobaczymy jak ocenią mnie inni).Posiadam swoje własne laboratorium w piwnicy.Jak podałem w tytule mam zamiar zadać pytanie początkowe.Mianowicie obsesyjnie boję się otwarcia butelki amoniaku z tego względu ,ze jak wiadomo z karty charakterystyki tej substancji , amoniak bardzo nieprzyjemnie pachnie, wręcz "śmierdzi" .Może ktoś korzystających z listy zna dobry sposób na pozbycie się tego zapachu?

    Żegnam i pozdrawiam
Szymon