Autor: Robert Skorupski (sapon_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 21:58:56 MET DST

Witam Wszystkich,

od razu zdradze, ze jestem chemicznym ignorantem, jako ze zakonczylem edukacje tej dziedziny na szkole sredniej.

Aktualnie glowie sie nad drobnym tlumaczeniem i nie bardzo jestem w stanie znalezc polska nazwe dla cukru noszacego angielska nazwe trehalose. Udalo mi sie w slowniku Webstera znalezc wzor
C12 H22 O11. Gdyby ktos z Was znal polska nazwe tej substancji bede wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam,

Robert Skorupski

Wakacje w czapce. Super konkurs fotograficzny - NIKON do wygrania! Kliknij! < http://wakacje.wp.pl >