Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 08:46:11 MET DST

IO> Mozesz sprobowac benzenem albo acetonem

acetonem juz probowalem,niestety rozpuszczeniu ulega tylko bardzo mala czesc zywicy, poza tym trzeba sie niezle napracoweac aby zeskrobac tą "rozpuszczoną" warstwę :-(

IO> (zmywacz do paznokci)?:))))

wiem ze aceton jest zmywaczem do paznokci, bądz co bądz , jednak konczylem uczelnie chemiczną i takich rzeczy zdazylem sie nauczyc :-)) ale [pomimo wszystko dzieki za przypomnienie :-)) poza tym nie zawsze jako zmywacz do paznokci uzywany jest aceton, czesto w sklepach mozna spotkac cos takiego jak "ekologiczny zmywacz do paznokci" :-), ladniej pachnie i jest drozszy, a to nic inego jak octan etylu :-))

IO> etery alifatyczne polioli (np. eter butylodiglicydylowy) pod warunkiem ze w IO> skład zywicy wchodzi bisfenol A.

no tu sie przyznam ze tego nie wiedzialem, ale dzieki temu wiem juz mniej wiecej gdzie i czego szukac :-))

Pozdrawiam

Agrest
(KT)

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl