Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 00:30:42 MET DST

Witam Karolina,

Monday, July 15, 2002, 1:31:19 PM, you wrote:

KO> A masz na mysli plynna zywice czy utwardzona? KO> Karolina

utwardzoną na amen
chodzi o to, ze mam czesc elektroniczna od kumpla, i on prosil mnie o to abym rozpuscil te zywice i wydobyl z niej kjakis kawalek tej czesci

ja nie jestem elektronikiem i nie wiem o jaki kawalek tej czesci chodzi,

natomist chemikum ukonczylem dwa lata temu i w dodatku organa nie nalezala do moich specjalizacji :-))
dlatego prosze o pomoc

Agrest
(KT)

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl