Autor: Krzysztof Geras (krzysiekgeras_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 18:43:50 MET DST

Radzę sprawdzić w książce telefonicznej. :-). To chyba najlepsze źródło tego typu informacji i z pewnością unikniesz nieścisłości adresu etc. Wydaje mi się też, że takie adresy są na stronie WWW tej listy dyskusyjnej, ale oczywiście mogę się mylić.

http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/

  Witam
  Czy ktos z grupowiczow wie gdzie w Poznaniu lub okolicach mozna znalezc sklep z podstawowymi odczynnikiami, typu amoniak, kwas solny itp.?

  Z gory dziekuje za odpowiedz                 Filip