Autor: Bateria (bateria_at_space.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 10:41:37 MET DST

pod względem iilośći dymu najlepsze są mieszanki chloroorganiczne np.kultowa mieszanka Sękowskiego: Zn pył-25
ZnO -20
MgO -5
CCl4 -33cm3
Zdaje sobie sprawe z trudności zdobycia czterochlorku węgla mam przepisy na mieszanki oparte na tetrachloroetylenie ale nieodzowną częścią takiej n\mieszaniny jest tlenek cynku + proszek metalu najczęściej jest to aluminium bądż cynk.Ja robie teraz mieszanine na bazie CH2Cl2 gdyż tylko taką chloroorganiczny związek udało mi sie dostać, są też mieszaniny oparte na antracenie bądz naftalenie i heksachloroetanie.

A jeśli chodzi o dostępność odczynników polecam mieszanke saletry z cukru z przewagą cukru.

  Witam!
  Interesuje mnie, co łatwego do otrzymania (pod względem powszechnej dostępności potrzebnych odczynników) dało by dużo dymu (ewentualnie kolorowego).   APAP   N3T

Clearasil rozdaje 10 000 Plyt CD z hitami muzyki POP za darmo! Chcesz jedna, kliknij. http://a1.o2.pl/rdr.php?banner_id=625