Autor: Bartosz Burger (bartoszburger_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Jun 2002 - 20:28:40 MET DST

Cześć
Kalkulator chemiczny jest bardzo dobry. Gratuluję PS Jak chodzi o oprogramowanie chemiczne zapraszam do skorzystania i nadesłania mi uwag na temat mojego programu do obliczeń chemicznych. Za jego pomocą można szybko obliczyć podstawowe zadania z wykorzystaniem masy, objętości i stężenia molowego, stężenia procentowego a także prawa rozcieńczeń Ostwalda, prawa elektrolizy a i przeliczania stężeń. Program powinien poprawnie działać pod Windows 98, 2000, Me (możliwe ze też XP) Mam nadzieje ze programik będzie komuś pomocny w przyspieszeniu pracy. Aby go pobrać wejdź do działu download na mojej stronie i wybierz Obliczenia chemiczne 2.0
Pozdrawiam
Bartosz Burger
http://lo13.univ.szczecin.pl/~ciekawachemia/

Przeanalizowane przez G DATA AntiVirenKit