Autor: Katarzyna (hermionia_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Jun 2002 - 09:45:16 MET DST

Witam Sznownych Cemikow,

pewnie wyda Wam sie moj problem banalny - przyznaje, taki jest - jednak, chwilowo nie mam kogo prosic o wyjasnienie wiec prosze Was. Chodzi o to, ze nie wiem, jak policzyc gestosc par danego zwiazku wzgledem innego. Czy ktos moglby zaprezentowac algorytm policzenia np. gestosci par pentenu wzgledem wodoru. Dziekuje - Kasia.