Autor: oskarmayer (oskarmayer_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Jun 2002 - 15:03:06 MET DST

potrzebuję Vektor NTI full, albo kraka nowego (względnie sposobu złamania tego). zależy mi tylko na nowych wersjach od 7.0 w zwyż. program ten służy do analizy genetycznaj i jest mi potrzbny do pracy, niestety jego cena powoduje że nie mogę go kupić. może jakiś miły Craker napisze jak go złamać.
z gory dzięki za pomoc

Best regards,
 oskarmayer

Kto zostanie mistrzem? Typuj wyniki MS 2002! Wygraj DVD!
>>> http://link.interia.pl/f15ef