Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 11:40:57 MET DST

Odpowiedzi na uwagi zlosliwego tetryka

> Dwie uwagi zlosliwego tetryka:
> 1. Niepoprawny wzor i nazwa systematyczna skwalanu.
> 2. Bledny schemat polaczenia detektora katarometrycznego.
 I jeszcze dwie uwagi bardzo zlosliwego tetryka:
> 1. Fragmenty rozdzialu dotyczacego MS zywcem przepisane z
> ksiazki Johnstona.
> 2. Autor chyba nie rozumie idei pomiarow mostkowych (patrz
> punkt 2 poprzedniego akapitu), rysunki w rozdziale o elektrochemii
> (nb. przerysowane zywcem z ksiazki Cyganskiego) tez sa bledne.

    Troszke zlosilwie,no fakt, ale autor to siedemdziesiecio paro letni profesor, ktoremu nie da sie przepowiedziec co jest dobrze napisane a co nie. Wiem bo pracowalem w tym zakladzie, inna sprawa , ze nie mial nikt odwagi mu tego powiedziec.

> Wyszlo mi duzo bardziej zlosliwie, niz chcialem. Coz, nikt nie jest
> nieomylny.

Ale uwazam ze jak na osobe ktora nie wie wcale co to jest chromatograf w zupelnosci wystarczy :-)
jezeli mialbym sie jakos zrekompensowac literatura to moze jeszcze polece:
Zygfryd Witkiewicz "Podstawy Chromatografii"

Pozdrawiam

Agrest
KT