Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:16:12 MET DST

> Oranzada bazuje na soku z pomaranczy, a
> lemoniada z cytryny. No przeciez stad nazwy!
> Te ciecze ze sklepow sa wiec malo identyczne z czymkolwiek...

Lukaszku dobrze zrozumialm twoj zart, ale wlasnie od ow czasu zostalo mi patrzenie na zawartosc butelek i ich opis na etykietach i czasmi sie dziwie. No dobrze teraz rozumiem i jest to jasne (poza tym ze ow wspomniana oranzada nie ma zapachu podobnego do pomaranczy, ale to juz szczegol - po prostu producent inaczej wrazliwy nos) i dziekuje wszystkim za pomoc w tej sprawie. Swoja droga wieice ze nikt nie kontroluje jakosci wody pitnej po nalaniu do butelek PET? Dowiedzialem sie tego 1.5 tygodnia temu na jednym ciekawym wystapieniu dotyczacym analizy wod przechowywanych w butelkach PET.

Nadal jeszcze pozostaje mi jedna kwestia dlaczego podaja ze napoj zamkniety w butelece PET ma byc przechowywany w suchym miejscu??? moze tu tez jest jakies logiczne wytlumacznie, a nie tylko przepisanie z innego produktu. Wštpie aby chodzilo tu jedynie o kwestie higieny i sanepidu. jasne lepiej jest napsiac wiecej niz za malo, ale ja chcaielbym zrozumiec powody??? Juz taki jestem :(((

     \!/      Myslisz o kupnie notebooka? Sprawdz strone WWW:
   ( @ @ )            http://hpc.amu.edu.pl/~armand/ibm/
 oOO-(_)-OOo       Rekomendacja: armand_at_amu.edu.pl
EoF