Autor: Maciej Cisek (m.cisek_at_poczta.fm)
Data: Mon 06 May 2002 - 21:46:09 MET DST

> Witaj Anetta,

> W Twoim liście datowanym 5 maja 2002 (16:51:05) można przeczytać:

> Bez problemu mozna go kupić w Krakchemii ul. Pilotów

Bardzo dobry sklep z chemiczny, z odczynnikami takze, jest w Krakowie na ulicy Mostowej na Kazimierzu (mała uliczka, nie powinnas miec problemow ze znalezieniem sklepu). Nie wiem czy akurat maja tam dwuchromian amonu, ale nic nie szkodzi popytac.

Maciej Cisek
cisek_at_chemia.uj.edu.pl

Siedzisz i czytasz... a tam ktos wlasnie wykupuje Twoj urlop! >>> http://link.interia.pl/f15b1