Autor: Tytan Intelektu i Gejzer Słów (samozlo_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 14:31:55 MET DST

Jesli ktokolwiek ma jakies informacje nt. otrzymywania fluorobenzaldehydu (o-, m-, p-) to BLAGAM o pomoc!

Jestem czlowiekiem, ktory nie znajduje co prawda w chemii nic p[asjonujacego, jednak Moja Lepsza Polowa studiuje chemie i pisze prace licencjacka na UŁ. nt. otrzymywania florobenzaldehydu. Jesli ktos moze mi pomoc w jakis sposob uzyskac jakies materialy, ktre moglyby byc dla niej przydatne, to prosze o szybka odpowiedz.

Ubezpiecz się w Allianz http://www.gazeta.pl/auto/