Autor: Karol Olszewski (olszak_karol_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 22:32:22 MET DST

Pewnien uczony z zagranicy (universyten Cali - Colombia)poprosil mnie o pomoc w znalezieniu informacji na temat Karola Olszewskiego i jak go nazwal Walerego >:) Wroblewskiego czy ktos z grupowiczow interesuje sie historia chemii, albo czy ktos mogl by mnie naprowadzic na jakies zrodla w sieci na ten temat.

Jeszcze jedno to nie jest zaden zart to ze ja tez nazywam sie Karol Olszewski to jest zupelnie inna lecz autentyczna sprawa prosze sie wiec nie dziwic ze w temacie jest to samo co w polu nadawca.

Pozdrawiam i z gory dziekuje

Karol Olszewski

       olszak_at_gmx.co.uk
                 http://www.tablice.w.pl