Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Mon 22 Apr 2002 - 10:52:21 MET DST

Piotr Solarz wrote:

> Friday, April 19, 2002, 5:51:52 PM, you wrote:
>
> cop> chemfan_at_man.lodz.pl:
>
> cop> Proboj szukac an stronach Uniwersytetu we Wroclawiu
> cop> Pozdrawiam
> cop> Grzegorz Plucinski
>
> Ta :)
>
> http://www.uni.wroc.pl/STRONAPOL.HTM
>
> Najświeższa lista z 2001 roku :)

No właśnie i na dodatek nie ma tam ani jednej konferencji chemicznej i jedna biochemiczna...

Ech.. wygląda na to, że idea upadnie, właśnie z powodu

rozproszenia informacji. Teoretycznie można by poszukać wszystkich stron www zakładanych dla poszczególnych konferencji - ale a): tylko niewielki ich % je w ogóle ma i b) bardzo często ich autorzy w ogóle nie dbają o to żeby je zarejestrować w przeszukiwarkach ani nawet nie dają dobrych nagłówków z tagiem "meta content" i "meta keywords" i jak roboty przeszukiwawcze je odnajdą automatycznie to je zignorują...
Jakbyście wiedzieli jednak o jakiejś konferencji chemicznej odbywającej się w Polsce to proszę o mnie pamiętać ;-)

Tomek "polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli
http://www.ceti.pl/kganicz/rowery