Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 11:09:24 MET DST

> Probowalem sie dowiedziec jak to jest z gielda chemiczna pod katem
> prawnym. I byloby ok, gdyby nie.. Sanepid... aby kupic jakakolwiek
> trucizne (a czeto tylko to co sie uznaje za trucizne) trzeba miec
> pozwolenie sanepidu.

Jestes pewien? Wydaje mi sie, ze od niedawna Sanepid nie ingeruje w zakup substancji z wykazu A. Nie wiem jak dlugo potrwa ta sytuacja, ale obecnie kazdy, kto ma zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza, moze sobie kupic dowolny odczynnik i Sanepidowi nic do tego (w kazdym razie moja firma moze, a dotad byla ograniczona limitami).

Jesli ktos ma zatem chrapke na cos, czego nie mogl dotad normalnie kupic, to niech korzysta, bo przepisy u nas sie szybko zmieniaja. Aczkolwiek slyszalem, ze ta liberalizacja ma cos wspolnego z dostosowywanie prawa do Unii Europejskiej.

W kazdym razie ciekawi mnie czy spozycie metanolu wzrosnie? A nuz wlasciciel jakiegos "Wacexu" czy "Jurexu" wpadnie na pomysl latwego zarobku na wodzie ognistej? ;-))

Witek
http://www.trimen.pl/witek/