Autor: jumbo_at_poczta.fm
Data: Tue 09 Apr 2002 - 12:02:28 MET DST

Nie sądzę jednak, aby on czy ktokolwiek inny chciał się

> takim czymś zająć. Pomysł wydaje mi się niestety bezsensowny.

  Rany! Nie wiedziałem,że tak prostą ideę można tak skomplikować. Chodziło po prostu o miejsce, gdzie można umieszczać ogłoszenia o kupnie/sprzedaży odczynników. Tymczasem niektórzy z listowiczów podchodzą do tego jakby chodziło o założenie firmy.   W najprostszej wersji funkcję giełdy spełniałaby odpowiednio zmodyfikowana "księga gości". Zmodyfikowana to nawet za dużo powiedziane, bo wystarczyłoby raz na jakiś czas usunąć stare ogłoszenia, no i nazwać to giełdą.

                                                                 Maciek