Autor: jumbo_at_poczta.fm
Data: Mon 08 Apr 2002 - 13:51:06 MET DST

Mam 0,5 kg rteci i nie wiem co z tym zrobic ,
> przez

 A może by tak uruchomić na stronie chemfana giełdę odczynników i sprzętu?

    Swego czasu, gdy szukałem odczynników do domowego laboratorium, kupowałem MT i... wiadomo. Natomiast, gdy trzeba było samemu dać ogłoszenie, to można było uważać się za szczęściarza, gdy pojawiało się "już" za 2 miesiące.   Giełda na stronie rozwiązała by ten problem nie mówiąc już jaką byłaby pomocą dla początkujących eksperymentatorów.    Nie wiem jak wygląda strona prawna takiego "handlu", ale jeśli w MT można było sobie sprzedawać kwas fluorowodorowy (wiem, bo sam takie dawałem), to chyba problemu nie ma. Pozdrawiam

                                                   Maciej Krysztofik