Autor: Tomasz N. (tniepieklo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 01:04:21 MET DST

Witam !
Jestem nowym dyskutantem. Zapisalem sie na ta liste z nadzieja ze pomozecie mi rozwiazac moj problem. Mam 0,5 kg rteci i nie wiem co z tym zrobic , prubowalem sprzedac w Allegro niestety moja oferta zostala usunieta przez pracownika serwisu z powodow jak sie domyslacie regulaminowych. Nie wiem nawet czy jest to cos warte ?, dlatego zwracam sie z tym pytaniem do jak sadze zawodowcow.

                                              Tomasz Niepieklo

--

Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]