Autor: Instytut Adeviq - S.P.I.N. (adeviq-spin_at_mega.com.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 19:01:55 MET

Witam!

Apropos czystości PTFE to moje informacje również dotyczą czystego (nie domieszkowanego) teflonu.
Teflon może i jest on termoplastem, ale raczej pod wysokim ciśnieniem, gdyż jego technologia przetwórstwa opiera się na metodach podobnych do technologii ceramicznych - poprostu spieka się w wysokim ciśnieniu proszek teflonowy. Takie przynajmniej mam informacje - pod normalnym ciśnieniem chyba szybciej zajdzie piroliza niż mięknięcie... ale oczywiście jestem otwarty na wszelkie informacje o tym tworzywie - szczególnie, że często z nim pracuję.

Pozdrawiam

Tomasz Holband