Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 17:06:32 MET

At 16:59 13.03.02, you wrote:
>Jestem za!
>Reklama mydła Dove (czyt. daff) pa pH 7 (neutralne). A pH spoconej i brudnej
>skóry ma odczyn kwaśny. I mydło powinno mieć odczyn zasadowy by dobrze
>neutralizowało. Czy dobrze myślę?

Kosmetyki o pH 5,5 są reklamowane [ :-) ] jako najdelikatniejsze, jako że ich odczyn odpowiada odczynowi skóry (i nb. czystej wody). To do mnie przemawia - do takiego pH skóra jest przystosowana i neutralizacja raczej nie jest wskazana.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html