Autor: Karol Olszewski (olszak_karol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 17:08:52 MET

"Multiple recipients [bleble"!!!
> "lista dyskusyjna chemfan <chemfan_at_man.lodz.pl>" to naprawdę
> niewielki wysiłek.

jedno z drugim nie ma nic wspolnego to serwer tak adresuje i tak byc musi chyba ze listowner zareaguje......
> Krzysztof Kudłacik

nie wiem zobaczymy co powie p. Andrzej ale mi sie wydaje ze mniejszy wysilek to ustawienie reguly u siebie na listy przychodzace od chemfan, cala magia w tym zeby sortowac listy przychodzace wyslane "do" chemfan_at_man.lodz.pl a nie "od" bo to drugie faktycznie nie dziala.

Karol

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]