Autor: Roman Salbert (romis_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 14:44:17 MET

> W jakiej firmie kupujecie gazy? Pamietam, ze jakis czas temu
> odbyla sie dyskusja na ten temat.
> Problem powstal, gdy Praxair odmowil mi sprzedazy metanu (do
> GC MS), nie oplaca im sie. Z BOC tez sie nie dogadalem.

Plecam firme Messer Polska (www.messer.pl), która posiada swoje duze oddzialy w Chorzowie, Wroclawiu (Srodzie Sl.), Poznaniu, Warszawie i Szczecinie (Policach), a takze posiada klikadziesiat mniejszych punktów sprzedazy w calej Polsce.
Z Twojego adresu wywnioskowalem, ze jestes z Wroclawia, wiec w sprawie metanu i innych gazów specjalnych nalezy zwracac sie do pani Iwony Rajewicz tel. 071/ 317 69 40 lub prosze o kontakt na priva, to udziele blizszych informacji.

Pozdrawiam
Roman Salbert