Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 16:39:18 MET

Kochani!
Przepraszam ze zwracam sie z taka pierdola, ale nie mam w domu tablicy ktora dokladnie by mi mowila jaki jest iloczyn jonowy wody w 16,8 st.C. moze byc 17, a jezeli z ktos z Was ma namiary na taka tablice w necie bylbym bardzo zobowiazany.
a ze juz od jakiegos czasu nie mam do czyniienia z uczelnia, bo w koncu sie obronilem to i materialy gdzies mi sie zapodzialy. pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma