Autor: Piotr Solarz (P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 12:58:07 MET

Monday, March 04, 2002, 12:10:32 PM, you wrote:

JP> parafrazujac slowa pewnego czlowieka ktory juz nie
JP> jest prezydentem, ale na szczescie jeszcze mowi:
JP> jestem za, a nawet przeciw! Za - poniewaz uwazam za
JP> niedopuszczalne robienie ludziom wody z mozgu, a
JP> przeciw gdyz nie sadze aby cokolwiek to dalo.
JP> Konkludujac - nie zaszkodzi sprobowac.

Zgadzam się w 100%. Na list wysłany z proœbš o wyjaœnienia dlaczego żelazocyjanek potasu jest niebezpieczny i w jaki sposób może z jego udziałem dojœć do reakcji łańcuchowej nie dostałem do dziœ żadnej odpowiedzi. Jak kamień w wodę... Widać nie tylko telewizja Discovery działa w ten sam sposób.

--
 Piotr                            mailto:P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL